POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja podjetja FIBCON d.o.o.– Splošni pogoji poslovanja predstavljajo okvirje vzajemnega sodelovanja s kupci in poslovnimi partnerji ter temeljijo na podlagi slovenske zakonodaje in poslovne politike podjetja FIBCON d.o.o. Podjetje FIBCON d.o.o. (v nadaljevanju prodajalec) se ukvarja z zastopstvom in distribucijo mrežne in računalniške opreme priznanih blagovnih znamk.

Vsak kupec z registracijo na spletni strani fibcon.si pridobi svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se prijavi in predstavi. Izbrano geslo je tajno in znano le kupcu. Kupec se lahko registrira kot fizična ali pravna oseba. Kupec je dolžan zagotoviti, da bo v svojem imenu nastopal le on sam, oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu. Prodajalec omogoča nakup pod enakimi pogoji vsem kupcem držav članic EU.

Veljavnost ponudbe in cen – Cene so navedene na spletni strani in za vse kupce veljajo na dan nakupa, to je na dan oddaje naročila v spletni trgovini fibcon.si. Na spletni strani prodajalec svojim kupcem pri posameznih artiklih omogoča tudi količinske popuste, ki pa veljajo le pri naročilu preko spleta. Prodajalec si pridružuje pravico, da cene spremeni brez predhodnega obvestila.

Naročila – Vsa naročila, ki bodo oddana v spletni trgovini fibcon.si bomo obravnavali kot zavezujoča in nepreklicna. Če kupec ugotovi, da je prišlo do napake, lahko brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času od oddaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročeno blago odpremljeno. Po prejemu obvestila, da je naročeno blago odpremljeno, preklic naročila ni več možen. Prodajalec si pridružuje pravico, da lahko naročilo kupca zavrne, če ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more ustrezno obravnavati. Prodajalec se zaveže, da bo ob prejemu naročila takoj pričel z aktivnostmi, da kupcu zagotovi čim hitrejšo dobavo naročenega blaga.

V koraku ‚Potrdi‘ pri oddaji naročila ima stranka pred potrditvijo naročila pregled nad celotno vsebino naročila.

Poslovni partnerji za nadaljno prodajo – Kupcem za nadaljnjo prodajo prodajalec omogoča dodatne popuste in ugodnosti. Na spletni strani fibcon.si kupec za nadaljno prodajo dostopa do posebne nabavne cene, akcijskih ponudbah in zalogah.

Plačilo po predračunu se izvede na podlagi predračuna, ki se kreira na spletni strani po oddanem naročilu. Plačilo je izvedeno, ko je nakazani znesek viden na enem izmed transakcijskih računov prodajalca.

Odlog plačila prodajalec omogoča pod določenimi pogoji. Pogoji nakupa z odloženim plačilom so predmet poslovne pogodbe med kupcem in prodajalcem.

Kupljeno blago je last prodajalca, do poplačila blaga v celoti. Kupcem, ki zamujajo s plačilom zapadlih obveznosti prodajalec zaračuna zakonske zamudne obresti, ki jih je kupec dolžan plačati v 8 dneh od datuma izdaje. V primeru večkratnega zamujanja s plačili si prodajalec pridržuje pravico kupcu ustaviti dobave blaga in izterjati neporavnane obveznosti. Blago je kupcu ob takojšnjem plačilu izdano takoj. V primeru odloga plačila se blago kupcu izda le pod pogojem, da kupec nima zapadlih obveznosti ali blokiranih TRR računov.

Računi se kupcu izdajajo ob prevzemu blaga oziroma je račun priložen blagu, ki je poslano z dostavno službo.

Garancija na kakovost – Vsi izdelki v spletni trgovini fibcon.si imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca, zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na: info@fibcon.si ali pokličete +386 31 017 364. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku. Skrite kakovostne napake je kupec dolžan pisno sporočiti prodajalcu takoj, ko jih ugotovi oziroma v garancijskem roku, ki velja za posamezno blago po ustaljenih navadah v poslovnem svetu. Prodajalec bo vse reklamacije reševal skladno z običaji dobrih poslovnih praks.

Kupec mora ob uveljavljanju garancije v FIBCON d.o.o. poleg artikla obvezno dostaviti tudi dobavnico/račun, kjer je naveden dotični artikel, datum dobave in serijska številka, če je le ta vpisana. Brez dobavnice/računa ali kopije dobavnice/računa sprejem artikla v servis ni možen!

Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja tu .

Dobava in prevzem – Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroška dostave. Strošek dostave se obračuna ob oddaji naročila.

Pri nakupu blaga kupcev iz drugih držav EU, kupec sam poskrbi za prevoz naročenega blaga ali ga osebno prevzame na sedežu podjetja.

Paketna distribucija – Prodajalec si pridružuje pravico do podaljšanja dobavnega roka in se zavezuje, da bo o tem pravočasno obvestil kupca. V primeru brezplačne dostave bo ponudnika paketne distribucije izbral prodajalec. Blago bo odpremljeno kupcu s ponudnikom paketne distribucije s katerim ima prodajalec sklenjeno pogodbo. Vsako odpremljeno blago je ustrezno zavarovano in opremljeno s sledilno številko, ki jo prodajalec posreduje kupcu. V primeru, da je plačnik dostave kupec mu blago dostavi ponudnik paketne distribucije s katerim ima prodajalec sklenjeno pogodbo. Vse stroške nastale s transportom blaga krije kupec sam. V kolikor prejeta količina blaga ni skladna s podatki na dobavnici ali računu, je o tem kupec dolžan pisno obvestiti prodajalca takoj ob prejemu blaga oziroma najkasneje naslednji delovni dan. Priporočamo, da prejeto pošiljko pregledate takoj in ob prisotnosti dostavljalca. V primeru vidne poškodbe, ki je nastala med transportom je to kupec dolžan sporočiti prodajalcu takoj, ko poškodbo ugotovi. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, poštne nalepke in pa opis poškodbe. V primeru odškodninskega zahtevka mora kupec predložiti vso potrebno dokumentacijo in dokaze za uveljavljanje le tega. Prodajalec ne odgovarja za zamude pri dobavi blaga, če do njih pride zaradi neizpolnjevanja finančnih ali drugih obveznosti kot zaradi netočnih ali pomankljivih informacij s strani kupca.

Osebni prevzem – Kupec lahko naročeno blago prevzame tudi na sedežu podjetja FIBCON d.o.o. Cankarjeva cesta 10, 1370 Logatec, vsak delovni dan (od ponedeljka do petka) med 8. in 16. uro. V primeru osebnega prevzema lahko zahtevamo, da se prevzemnik identificira. Naročeno in plačano blago bomo izdali samo dejanskim kupcem oziroma osebam, ki so pooblaščene za prevzem blaga.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe – Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@fibcon.si

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom na voljo tu .

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov skladišča podjetja: FIBCON d.o.o. , Cankarjeva cesta 10, 1370 Logatec ali ga osebno prinese.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali omrežne naprave, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

– za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

– za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

– za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

– za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

– zapečatene omrežne naprave in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

– zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;

– blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

– digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

Pritožbe in spori – FIBCON d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem FIBCON d.o.o. , lahko poveže telefonsko na telefonsko številko +386 31 017 364 ali po elektronski pošti na info@fibcon.si . Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@fibcon.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

FIBCON d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si FIBCON d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov – Skladno z zakonskimi normativi FIBCON d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

FIBCON d.o.o. , ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj .

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.